Gratis verzending

Met Track & Trace.

Gratis retourneren

30 dagen bedenktijd.

0item(s)

Er zit niets in je winkelmandje.

Product was successfully added to your shopping cart.

Klachten

Heb je een klacht die (nog) niet naar wens is opgelost door onze klantenservice, dit kan voorkomen en laten we voorop stellen dat dit nooit onze bedoeling is geweest. Toch verzoeken we vriendelijk om je klacht via de e-mail in te dienen. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Niet tevreden met het antwoord?

Je kunt ten alle tijden contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar onze overkoepelende organisatie ROTO Commerce bij is aangesloten. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Je kunt jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.